Torsdag 19/2:D

Hej!
Idag har jag varit i skolan! Det var inte så kul men jaja man måste ju gå i skolan. Efter skolan gick jag hem med Linus & Emilia och det var kul för vi pratade och så... När jag kom hem så satt jag och läste ett tag ur Klass 7B! Den är asbraa och den handlar om 2 bästisar som heter Kalle och Paulina och Paulina är kär i Kalle men Kalle är inte kär i Paulina. Dom ska börja i 7an så då besöker dom  den nya skolan och klassen en dag. Kalle blir kär i en tjej som ska börja i deras nya klass som heter Tessan. Alla i klassen fick intervjuva varandra för att lära känna alla och då fick Paulina jobba me Tessan. Tessan sa dumma saker och sånt till Paulina så då gillar inte Paulina Tessan  .En dag när Paulina och Kalle är och badar så kommer Tessan och Rozanna (Tessans bästis) och vill vara med dom och då säger Kalle att dom får det fast han inte ens har frågat Paulina. Då går Paulina hem utan att Kalle märker det och så blir dom ovänner och Tessan blir ihop med Kalle och blablablablabla.... ;D Hehehe  
Senare gick jag på stan men min mamma och min syster för jag skulle handla men jag hitta inget:'''(
Sen for vi och åt på Waldorf MUMZ!
Det var jätteeeegott!
Jag åt friterad kyckling med sötsursås!
Nu så har jag inget mer att skriva...
Hejdå
<3

Kommentarer
Postat av: syster

Uppdatera lilla söta gumman :)

2009-02-23 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0