Nya bloggaren Louise!

Heeej! Jag har just börjat blogga för att alla mina kompisar bloggar och då tänkte jag att jag ochkså kunde det. Min blogg är väldigt ful just nu men jag ska fixa den så lugn heheh. Idag (torsdag) har jag varit i skolan och där har vi jobbat me storyline om Norrbotten och då  gör men en gubbe som man är och sen arbetar man  med Norrbotten jaa ni fattar :D. Sen har vi tränat streetdance på rasten det är kul. Vi tränar till Vårshowen.  Efter skolan så följde Maria & Tilde mig hem och som vanligt gick vi hem med Linus hihi. Vi hade jättekul för vi hittade filmer på när vi var som och fjanta oss framför kameran och sen hände en rolig sak men det behöver jag inte berätta i min blogg precis men det kanske jag skriver senare... Sen duscha jag och chatta på MSN och då blev Felix i min klass sur på mig för att jag inte ville säga vem jag hade som 1 2 3 i kärlek jag menar han behöver ju itne veta vem jag tycker om nu vet jag itne vad jag ska skriva ha en trevligt fortsatt vecka hejdå!

PS: *****<333333333 DS
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa! du har skaffat en blogg:)

2009-02-12 @ 21:13:02
URL: http://lillalouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0